Tuesday, September 7, 2010

Ucapan CEO Blog......

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُي
Dikesempatan yang terhidang ini aku Mohd Nawawi A.K.A "Arewe The Great" ingin mengambil kesempatan yang tak berapa nak sempat ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua makhluk2 Allah yg berada di atas muka bumi ini dan mengenali aku. Aku juga ingin memohan berjuta2 lemon ampun dan maaf kepada korang semua makhluk2 allah ini jika aku ada melakukan kesalahan atau kesilapan yang aku sedari atau pon tidak, yang aku sengajai atau pon tidak..... diharap korang2 semua dapatlah memaafkan aku sebab aku dah memaafkan korang semua.... Semoga Hari Raya yang bakal menjelma ini akan semakin mengeratkan ikatan silaturahim antara kita..... Sekali lagi aku mengucapkan

شلآمت هاري راي عيدالفطري.معاف ظاهير دان باطين.

No comments:

Post a Comment