Friday, October 1, 2010

LUAHAN: Liverpool Vs Utretch


Ari ni aku nak buat luahan hati skit pasal game  Liverpool Vs Utretch semalam. Memandangkan aku lihat skuad yang dihantar oleh Uncle Roy ke Belanda cam tak berapa nak best jadi aku taklah meletakkan harapan yang tinggi sangat yang Liverpool akan menang besar dalam game ni, cukuplah sekadar 1-0 dah cukup memadai bagi aku.
Untuk permulaan permainan aku cam rasa ada sinar yang liverpool akan mng game ni sebab permulaan permainan seperti ngan sunderland ari tu liverpool banyak menyerang namun aku mula tak puas hati bila melihat pemain semua mula hilang fokus, main dah macam tak der jiwa dah.Passing tak yah citer lah teruk giler..... Aku nampak atas padang ju J.cole jer dok main kiri kanan depan belakang semua dia dok kejar bola dan cuba tuk creat game...Pemain2 lain plak cam dok main training jer...... Torres kecewa giler aku ngan dia.... malas and main tak sungguh2 langsung.. Poulsen sorang lagi , passing mengarut dan selalu terlepas bola..... Tah la aku pon tak tau nak kata apa ngan Skuad bimbingan Uncle Roy ni.... kalau tak nak mng pon tapi tunjukan lah yg korang tu team Liverpool ni main aku tgk dah teruk dari Blackpool main dah...... 
Untuk game ni aku rasa player liverpool yg bermain baik J.Cole ngan Reina ja Dan yang aku paling meluat tgk Poulsen..... Harap2 game pasni ngan Blackpool boleh lah aku buat luahan gembira plak ni asyik2 luahan kecewa jer.... Apa2pon Liverpool tetap di hati....... wasalam....

No comments:

Post a Comment